Geoblog.pl    jarekja    Podróże    Kair - Kapsztad '10    Dwa dni nad jeziorem

Dwa dni nad jeziorem

Kenia
Kenia, Crayfish Camp

Dwa bardzo aktywne dni nad jeziorem, pierweszego dnia pobudka wczesnie, wypozyczylem rower aby pojechac do pobliskiego parku narodowego - Hell's Gate. Slynie z tego ze mozna ogladac tam dzikie zwierzeta spacerujac sobie lub na rozwerze i to samodzielnie. Niesamowite wrazenie mimo iz widzialem juz te wszystkie zwierzeta z samochodu(na safari) to jednak spotkac sie z nimi sam na sam jadac na rowerze to inna sprawa. W ten sposob spotyka sie na drodze zyrafy, zebry, gazele, guzce, a do tego przepiekne krajobrazy. W sumie zrobilem tego dnia z 40 km bo jeszcze przjechalem saie Buffalo Circuit - podobno nie nadajacy sie do jazdy rowerem :) W parku poznalem 2 ludzi, Edwina z holanidii i Julie z Kanady. Okazalo sie ze Edwin tez jedzie do Ugandy :)
Nazajutrz umowiolem sie z nimi na sniadanie, i potem razem we 3 pojechalismy nad jezioro w kraterze - transport kombinowany matatu(minibus) i moto-taxi :) Zwirzeta obok krateru przegapilismy ale widoki byly calkiem ladne, ale cale szczescie ze nas skasowali jako studentow(400ksh) boi inaczej to chyba nie byloby warto. Wieczorem w pokoju piwko, pieczona kukurydza i... Poniewaz Edwin ma laptopa obejtzelismy Revolutionary Road i MADAGASKAR 2 :)